Jaguar XE Forum banner
41 - 60 of 66 Posts
Powiedz HA Fox, jak bardzo się mylili. I cc JLR. Dealerzy tacy jak ten muszą zostać jakoś wykorzenieni.
 
babysquip said:
W końcu naprawiłem swój samochód przez wspaniałych ludzi z Rybrook Jaguar Warrington, zdiagnozowali brakujący tłumik wydechu i nowy tylny tłumik, więc zamówili je i zostały zamontowane dzisiaj, tylko po to, aby stwierdzić, że potrzebny jest cały wydech, więc został on zamontowany z 3 nowymi tłumikami, samochód wciąż nie był cichy, więc sprawdzili mocowania silnika i stwierdzili, że nie trzymają próżni, więc zostały one również wymienione, na szczęście mieli je w magazynie.

Samochód jest teraz bardzo cichy, więc dziękuję zespołowi JLR QSD i Vespie za powiedzenie mi, żebym poszedł do Rybrook w Warrington.

HA Fox Chester 12 wizyt, nie znaleziono problemu, banda Cock Wombles.

Ja jestem :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Wygląda na to, że nie było potrzeby wymiany całego wydechu i gumowych mocowań? Jest biuletyn dotyczący mocowań silnika - gdyby tylko dealerzy je czytali!!
 
Ostatni post usunięto z powodu nadmiernego użycia słowa „F” w załączonym obrazie.
 
Wastegate84 said:
babysquip said:
W końcu naprawiłem swój samochód przez wspaniałych ludzi z Rybrook Jaguar Warrington, zdiagnozowali brakujący tłumik wydechu i nową puszkę tylną, więc zamówili je i zostały zamontowane dzisiaj, tylko po to, by stwierdzić, że potrzebny jest pełny wydech, więc został on zamontowany z 3 nowymi tłumikami, samochód nadal nie był cichy, więc sprawdzili mocowania silnika i stwierdzili, że nie trzymają próżni, więc zostały one również wymienione, na szczęście mieli je w magazynie.

Samochód jest teraz bardzo cichy, więc dziękuję zespołowi JLR QSD i Vespie za powiedzenie mi, żebym poszedł do Rybrook w Warrington.

HA Fox Chester 12 wizyt bez problemu, banda Cock Wombles.

Ja jestem :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Wygląda na to, że nie było potrzeby wymiany całego wydechu i gumowych mocowań? Jest biuletyn dotyczący mocowań silnika - gdyby tylko dealerzy je czytali!!
Wierz mi, jeśli powiedzieli, że to konieczne, to byłoby w 100% prawdą. Kupiłem od nich swój samochód i miałem do czynienia z firmą, która w ciągu 50 lat przekształciła się z BMC w JLR, a kilku chłopaków było tam, kiedy miałem swojego Rovera, zanim przeszedłem do Jaguara. Pracowali nad moim Roverem aż do czasu, gdy sprzedałem go w 2009 roku. Za każdym razem, gdy praca była wykonywana, była wykonywana prawidłowo.
Babysquip........ Cieszę się, że wszystko zostało załatwione :D
 
Na początek,

nie zaczynam kłótni, po prostu przedstawiam swój punkt widzenia.

Podczas gdy rozumiem problem i 'wsparcie' nie udzielone w tym przypadku i cieszę się, że w końcu to rozwiązałeś, zajmuję się HA Fox of Chester od ponad roku z moim XE, we wczesnych dniach miałem kilka problemów, te problemy/usterki zostały rozwiązane bez problemów, kiedy prosiłem o informacje, zostały one dostarczone i od czasu do czasu wyjaśnione.

To tylko moja perspektywa z moich kontaktów.
 
Vespa said:
Wastegate84 said:
babysquip said:
W końcu naprawiłem swój samochód przez wspaniałych facetów z Rybrook Jaguar Warrington, zdiagnozowali brakujący tłumik wydechu i nową tylną skrzynkę, więc zamówili je i zostały zamontowane dzisiaj, tylko po to, by stwierdzić, że potrzebny jest pełny wydech, więc został on zamontowany z 3 nowymi tłumikami, samochód wciąż nie był cichy, więc sprawdzili mocowania silnika i stwierdzili, że nie trzymają próżni, więc zostały one również wymienione, na szczęście mieli je w magazynie.

Samochód jest teraz bardzo cichy, więc dziękuję zespołowi JLR QSD i Vespie za powiedzenie mi, żebym poszedł do Rybrook w Warrington.

HA Fox Chester 12 wizyt, nie znaleziono problemu, banda Cock Wombles.

Ja jestem :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Wygląda na to, że nie było potrzeby wymiany całego wydechu i gumowych mocowań? Jest biuletyn dotyczący mocowań silnika - Oby dealerzy je czytali!!
Wierzcie mi, jeśli powiedzieli, że jest to wymagane, byłoby to w 100% poprawne. Kupiłem od nich samochód i miałem do czynienia z firmą, która przekształciła się z BMC w JLR w ciągu 50 lat, a kilku facetów było tam, kiedy miałem swojego Rovera, zanim przeszedłem do Jaguara. Pracowali nad moim Roverem do czasu, gdy sprzedałem go w 2009 roku. Za każdym razem, gdy praca była wykonywana, była wykonywana prawidłowo.
Babysquip........ Cieszę się, że wszystko zostało załatwione :D
Dzięki Vespa JLR wszczęło wewnętrzne dochodzenie w sprawie postępowania HA fox w kwestii problemów, ponieważ wyraźnie stwierdzili, że mocowania silnika nie stanowią problemu i zostały wykluczone wraz z różnymi problemami z obsługą klienta. Ale jeszcze raz dziękuję za wsparcie Vespa :D
 
bob_mcn said:
Na początek,

Nie zaczynam kłótni, po prostu przedstawiam swój punkt widzenia.

Podczas gdy rozumiem problem i "wsparcie" nie udzielone w tym przypadku i cieszę się, że w końcu to załatwiłeś, zajmuję się HA Fox of Chester od ponad roku z moim XE, we wczesnych dniach miałem kilka problemów, problemy/usterki zostały rozwiązane bez problemów, kiedy poprosiłem o informacje, zostały one dostarczone i od czasu do czasu wyjaśnione.

To tylko moja perspektywa z moich doświadczeń.
Cieszę się, że byli dla Ciebie dobrzy Bob, po prostu nie byli dla mnie, dwie strony każdej historii, ale JLR podtrzymał moją skargę i komentarze i teraz oferuje odszkodowanie.

Powodzenia z nimi w przyszłości, będę korzystał z Rybrook Warrington :D
 
Nie mam żadnych lojalności, jeśli otrzymam złą obsługę, idę dalej. Dopóki mi służą, będę z nich korzystał, jeśli mnie skrzywdzą,.... żegnaj.

Cieszę się, że wszystko jest już załatwione i być może kopniak w tyłek jest tym, czego potrzeba, jeśli standardy w HA Fox się obniżyły. :shock:

Teraz możesz zająć się cieszeniem się swoim Kotem. :D :D
 
bob_mcn said:
Nie mam żadnych lojalności, jeśli otrzymam złą obsługę, idę dalej. Dopóki mnie obsługują, będę z nich korzystał, jeśli mnie skrzywdzą,.... żegnaj.

Cieszę się, że wszystko u was w porządku i być może kopniak w tyłek jest tym, czego potrzeba, jeśli standardy w HA Fox spadły. :shock:

Teraz możesz zająć się cieszeniem się swoim Kotem. :D :D
Dzięki Bob, to jak prowadzenie normalnego palnika olejowego zamiast czołgu bojowego Challenger :lol: :lol:
 
Vespa said:
Wastegate84 said:
babysquip said:
W końcu naprawiłem swój samochód przez wspaniałych ludzi w Rybrook Jaguar Warrington, zdiagnozowali brakujący tłumik wydechu i nową puszkę tylną, więc zamówili je i zostały zamontowane dzisiaj, tylko po to, by stwierdzić, że potrzebny jest pełny wydech, więc został on zamontowany z 3 nowymi tłumikami, samochód wciąż nie był cichy, więc sprawdzili mocowania silnika i stwierdzili, że nie trzymają próżni, więc zostały one również wymienione, na szczęście mieli je w magazynie.

Samochód jest teraz bardzo cichy, więc dziękuję zespołowi JLR QSD i Vespie za powiedzenie mi, żebym poszedł do Rybrook w Warrington.

HA Fox Chester 12 wizyt, nie znaleziono problemu, banda Cock Wombles.

Ja jestem :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Wygląda na to, że nie było potrzeby wymiany całego wydechu i gumowych mocowań? Istnieje biuletyn dotyczący mocowań silnika - gdyby tylko dealerzy je czytali!!
Uwierz mi, jeśli powiedzieli, że jest to wymagane, byłoby to w 100% poprawne. Kupiłem od nich samochód i miałem do czynienia z firmą, gdy przekształciła się z BMC w JLR w ciągu 50 lat, a kilku chłopaków było tam, kiedy miałem swojego Rovera, zanim przeszedłem do Jaguara. Pracowali nad moim Roverem do czasu, gdy sprzedałem go w 2009 roku. Za każdym razem, gdy praca została wykonana, została wykonana prawidłowo.
Babysquip........ Cieszę się, że wszystko zostało załatwione :D
Cieszę się, że samochód został naprawiony, ale wymiana wydechu wyraźnie nie była wymagana. Nie rozwiązało to problemu, jak stwierdzono w poście. Gdyby najpierw zbadali i naprawili mocowania silnika, rozwiązałoby to problem bez ogromnych kosztów dla Jaguar UK w postaci kompletnego układu wydechowego. Zastanawiam się, czy Jaguar odrzuci obciążenie zwrotne za nieprawidłową diagnozę prac gwarancyjnych?

Mój dealer zmarnował pieniądze, co prawda nie tak dużo. Samochód wjechał w celu kolizji pokrywy bagażnika ze zderzakiem i założyli nową uszczelkę w styczniu 2017 roku po ponownym lakierowaniu... Samochód wjechał na przegląd w październiku 2017 roku i ponownie wymienili uszczelkę pokrywy bagażnika, ponieważ była częścią kampanii... Nie miałem serca, żeby powiedzieć to głupcom.
 
Wastegate84 said:
Vespa said:
Wastegate84 said:
Wygląda na to, że nie musieli wymieniać całego wydechu i gumowych mocowań? Istnieje biuletyn dotyczący mocowań silnika - Oby tylko dealerzy je czytali!!
Uwierz mi, jeśli powiedzieli, że to konieczne, to byłoby w 100% prawdą. Kupiłem od nich samochód i miałem do czynienia z firmą, która w ciągu 50 lat przekształciła się z BMC w JLR, a kilku facetów było tam, kiedy miałem swojego Rovera, zanim przeszedłem do Jaguara. Pracowali nad moim Roverem do czasu, gdy sprzedałem go w 2009 roku. Za każdym razem, gdy praca była wykonywana, była wykonywana prawidłowo.
Babysquip........ Cieszę się, że wszystko załatwiłeś :D
Cieszę się, że samochód został naprawiony, ale wymiana wydechu zdecydowanie nie była konieczna. Nie rozwiązało to problemu, jak stwierdzono w poście. Gdyby najpierw zbadali i naprawili mocowania silnika, rozwiązałoby to problem bez ogromnych kosztów dla Jaguar UK związanego z kompletnym układem wydechowym. Zastanawiam się, czy Jaguar odrzuci obciążenie zwrotne za nieprawidłową diagnozę prac gwarancyjnych?

Mój dealer zmarnował pieniądze, co prawda nie tak dużo. Samochód wjechał do środka z powodu uderzenia klapy bagażnika w zderzak i założyli nową uszczelkę w styczniu 2017 roku po ponownym lakierowaniu... Samochód wjechał na przegląd w październiku 2017 roku i ponownie wymienili uszczelkę klapy bagażnika, ponieważ była częścią kampanii... Nie miałem serca powiedzieć tego głupcom.
Mój samochód miał dwa nowe rozruszniki niepotrzebnie, podczas gdy jedynym problemem było poluzowane złącze kablowe wynikające z poprzedniej pracy gwarancyjnej. Nie byłoby tak źle, ale wciąż próbowałem im powiedzieć, że to najprawdopodobniej przyczyna problemu.
 
Trzymam się moich transakcji z Rybrook i faktu, że oryginalne pudełko na samochodzie Babysquip było rozbite na kawałki. Gdybym zobaczył to jako mechanik, wymieniłbym je w pierwszej kolejności, ponieważ brakowało mocowań. Następnie ponownie przetestowali samochód i stwierdzili, że mocowania silnika również wymagają naprawy przed zwróceniem samochodu i je wymienili, rozwiązując w ten sposób problem. Wydaje się, że HA Fox pominął mocowania wydechu w pierwszej kolejności i nie sprawdził prawidłowo mocowań silnika, jeśli w ogóle je sprawdził.
 
Właśnie zauważyłem wibracje i hałas siedząc na światłach. Po powrocie do domu wysiadłem i sprawdziłem samochód. Silnik głośny i bulgoczący dźwięk dochodzący z wydechu. Jak tylko lekko nacisnąłem pedał przyspieszenia, hałas i wibracje ustały. Brzmiało to tak, jakby obroty biegu jałowego się przesunęły i były bliskie zatrzymania. Zobaczę, co się stanie jutro. Dzięki za info, bardzo interesujące.
 
Brzmi to bardzo podobnie do mocowań silnika, ponieważ dzieje się to na biegu jałowym.
 
W przeciwieństwie do automatów sprzed jakiegoś czasu, w ZF 8-biegowym konwerter momentu odłącza się od układu napędowego w pewnych warunkach jałowych. W 'dawnych dobrych czasach' (?) trzeba było wrzucać skrzynię biegów na N podczas przedłużających się warunków jałowych, takich jak korki, aby uniknąć przegrzania samej skrzyni biegów. Z tym urządzeniem nie trzeba tego robić.
 
Miałem i wciąż mam ten sam problem i publikowałem już na ten temat przez kilka miesięcy. Miałem nowy układ wydechowy, nowe mocowania silnika, co poprawiło sytuację o 85%, teraz mam ten sam problem, ale teraz jest on sporadyczny. Proszę obejrzeć mój film, to może pomóc.
 
Vespa said:
Trzymam się moich transakcji z Rybrook i faktu, że oryginalne pudełko w samochodzie Babysquip było rozbite na kawałki. Gdybym zobaczył to jako mechanik, wymieniłbym je w pierwszej kolejności, ponieważ brakowało mocowań. Następnie ponownie przetestowali samochód i stwierdzili, że mocowania silnika również wymagają naprawy przed zwróceniem samochodu i je wymienili, rozwiązując w ten sposób problem. Wydaje się, że HA Fox pominął mocowania wydechu w pierwszej kolejności i nie sprawdził poprawnie mocowań silnika, jeśli w ogóle je sprawdził.
Vespa ma rację co do Rybrook, są dobrzy i musieli wymienić oryginalne pudełko, ale z przykrością muszę powiedzieć, że nadal mam ten problem, ale jest o 90% lepiej, tylko sporadycznie, co jest bardziej frustrujące.
 
Ok.
Jeśli tak uważasz, połączę je.
 
41 - 60 of 66 Posts