Jaguar XE Forum banner
121 - 126 of 126 Posts
Pożyczyłem od znajomego maleńkie wiertło, nie większe niż średnica szpilki, przewierciłem na wylot w samym środku miejsca, gdzie miałby wejść napęd gniazda 3/8 w korku wlewu AdBlue, wewnątrz znajduje się okrągła, ale płaska gumowa uszczelka, która nawet po przewierceniu po prostu by się ponownie zamknęła, więc gorąca igła została użyta, aby upewnić się, że otwór pozostaje otwarty, wykończony małą kwadratową kostką pianki w otworze napędu kwadratowego, aby zapobiec przedostawaniu się kurzu.

Jak to mówią, watch this space! :(
Cicho wierzyłem, że maleńki otwór w korku wlewu jest odpowiedzią, nie powtórzył się od kwietnia i od tego czasu przejechałem kilka tysięcy mil. Wczoraj znowu się to zdarzyło...Jakość Adblue wkrótce potem nastąpił komunikat Dawkowanie. więc usunąłem nieistniejące usterki i w ciągu kilku mil wszystko znowu było dobrze. Podobieństwem każdego przypadku była przebyta odległość, ponieważ komunikat pojawia się, podobnie jak czas trwania podróży, za każdym razem nieco poniżej 100 mil i około godziny i trzech kwadransów. Zastanawiałem się, czy ktoś zauważył podobny wzór?
 
Tak się cieszę, że przeczytałem ten wątek. Miałem ten sam problem w zeszłym tygodniu i minęło kilka miesięcy, odkąd Ad Blue zostało uzupełnione przez Jaguara. Kupiłem tani miernik Torque Elms 327 ODB, jak wspomniano wcześniej....wyczyściłem kody, co zmieniło błąd na nieprawidłowe działanie dozowania...pojechałem samochodem autostradą i proszę, błąd zniknął. Wiem, że prawdopodobnie nadal będę musiał wyczyścić wtryskiwacz, ale na razie daje mi to trochę więcej czasu.

Ulepszony sub tutaj jako podziękowanie dla forum.
 
W ciągu ostatnich kilku tygodni pojawiało mi się kilka komunikatów ostrzegawczych i zastanawiałem się, czy są one ze sobą powiązane, czy po prostu mam kilka problemów z moim samochodem. Mam Jaguara 2.0d XE z 2017 roku. Dwa tygodnie temu po uzupełnieniu adblue zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika, która wkrótce została zastąpiona komunikatem 'nieprawidłowa jakość DEF' i odliczaniem 515 mil. Spuściłem paliwo ze zbiornika i wyczyściłem wtryskiwacz. Po krótkiej przejażdżce komunikat zniknął. Oddałem samochód do serwisu, a następnie 3 dni później na desce rozdzielczej zapaliła się czerwona kontrolka z napisem 'Poziom oleju krytycznie niski', która zniknęła po kilku sekundach. Następnie ponownie zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika. Następnego dnia czerwona kontrolka niskiego poziomu oleju ponownie się zaświeciła, gdy uruchomiłem samochód - wyłączyłem samochód i komunikat zniknął. Pomarańczowa kontrolka ostrzegawcza silnika pozostała włączona. Następnego dnia komunikat 'nieprawidłowa jakość DEF' powrócił z odliczaniem, a kontrolka silnika była teraz wyłączona. Patrząc na powyższe kroki, może to być czujnik NOX (samochód przejechał 80 000 mil), ale nie sądzę, aby to wyjaśniało komunikat o niskim poziomie oleju. Przecież czujnik ciśnienia oleju I czujnik NoX nie mogą być uszkodzone w tym samym czasie?? Czy mam takiego pecha? Czy może to problem z oprogramowaniem powoduje to? A może problem u źródła gdzie indziej? Czy ktoś jeszcze tego doświadczył? Z góry dziękuję
 
Cześć Mike, dzięki za wszystkie informacje, które umieściłeś na tej stronie, tak bardzo doceniam i oczywiście wiesz, o czym mówisz. Moje pytanie dotyczy po prostu mojego wyświetlacza, który był w odliczaniu, ale teraz też zniknął. Twój silnik może w przyszłości nie uruchomić się. Jakiekolwiek wskazanie, co to oznacza, ponieważ niedawno dodałem add blue, gdy byłem w odliczaniu z agentem Crystal i działa to teraz od nieco mniej niż tygodnia, zanim komunikat zmienił się na 510 mil odliczania do możliwego nierozpoczęcia. Wszelkie rady będą bardzo mile widziane, dzięki. Steve.
 
121 - 126 of 126 Posts