Jaguar XE Forum banner
Status
Not open for further replies.
21 - 39 of 39 Posts
Cześć
Mam ten sam problem co Ty, że ostrzeżenie o krytycznie niskim poziomie oleju pojawia się zaraz po uruchomieniu po podróży. Czy znalazłeś rozwiązanie swojego problemu?

Pozdrawiam,
Conor
 
Discussion starter · #22 ·
Muszę to jeszcze rozwiązać. Kupiłem "Czujnik ciśnienia i temperatury oleju - JDE40662 - Oryginalny" od rimmerbros.com. Zamontuję go w ciągu najbliższych kilku dni, aby sprawdzić, czy rozwiąże to problem. Znajduje się tuż pod obudową filtra oleju. Ponieważ błąd pojawia się tylko wtedy, gdy silnik osiągnie temperaturę i zostanie ponownie uruchomiony, przypuszczam, że olej się rozrzedza i czujnik może odczytywać nieprawidłowo. Błąd znika po podniesieniu obrotów o 50 obr./min powyżej biegu jałowego.
 
Bardzo zainteresowany Twoim problemem ere0839 - mam coś, co brzmi dokładnie jak ten sam błąd w moim RR Evoque z silnikiem Diesla 2.0L Ingenium - ostrzeżenie "krytycznie niski poziom oleju silnikowego" przy ponownym uruchomieniu na gorąco, pomimo dużej ilości oleju w misce olejowej; komunikat o błędzie znika po zwiększeniu obrotów, brak innych objawów. Dealer nie był w stanie zdiagnozować problemu - wygląda na to, że przyczyną może być czujnik ciśnienia i temperatury oleju, więc będę chciał wiedzieć, czy wymiana go rozwiąże. Prosimy o informowanie nas na bieżąco!
 
Discussion starter · #24 · (Edited)
Cieszę się, że mogę przekazać wszystkim aktualizację i poinformować, że problem został rozwiązany. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, ale to nie pomogło, rozwiązaniem była wymiana "elektrozaworu chłodzenia olejem tłoka". Samochód wyświetlał błąd P25A9-00 po wymianie czujnika ciśnienia oleju. Wymiana "elektrozaworu chłodzenia olejem tłoka" była dużą pracą, ponieważ znajduje się on z boku bloku silnika i za obudową termostatu.

Dołączyłem kilka zdjęć poniżej z pracy i części
Image

Image
Image


Część znajdowała się w otworze z pozostałościami oleju wokół niego (środek zdjęcia).
 
Śmieszne, że zaktualizowałeś to dzisiaj, otrzymałem to dzisiaj wieczorem, zdarzyło się to dwa razy, raz przy starcie/zatrzymaniu w ruchu ulicznym, a następnie raz po wejściu do sklepu. Postaram się to naprawić. Dzięki za zdjęcia!
 
Mam ten sam problem z moim 2.0d XE z 2016 roku od wczoraj. Krytyczny poziom oleju podczas rozruchu na gorąco, błąd znika krótko po uruchomieniu. Bagnet pokazuje, że jest dużo oleju, więc kazałem odczytać samochód:
DTC P25A9 również. Samochód zostanie sprawdzony przez autoryzowanego dealera jutro, ponieważ powiedziano mi, żebym już nie jeździł. Mam nadzieję, że problem zniknie po wymianie elektrozaworu.
 
Mam ten sam problem z moim 2.0d XE z 2016 roku od wczoraj. Poziom oleju krytyczny podczas uruchamiania na gorąco, błąd znika krótko po uruchomieniu. Miarka pokazuje, że jest dużo oleju, więc kazałem odczytać samochód:
DTC P25A9 również. Samochód zostanie sprawdzony przez autoryzowanego dealera jutro, ponieważ powiedziano mi, żebym już nie jeździł. Mam nadzieję, że problem zniknie po wymianie elektrozaworu.
Czy udało Ci się rozwiązać problem po wymianie elektrozaworu? Ostatnio mam ten sam problem.
 
Cześć,

Przeglądam forum od kilku lat, jestem właścicielem XF (x260) 2.0L diesel (180 KM) z 65 roku. To forum było bardzo pomocne, ponieważ XE i XF mają wiele wspólnych elementów. Wczoraj, po godzinnej jeździe, na desce rozdzielczej pojawiło się ostrzeżenie "krytycznie niski poziom oleju". Pojawiło się to tylko wtedy, gdy uruchomiłem ponownie silnik po jeździe. Natychmiast sprawdziłem olej i jest na maksymalnym poziomie. Pozwoliłem silnikowi ostygnąć przez godzinę i ponownie sprawdziłem olej, pokazywał maksymalny poziom. Uruchomiłem silnik i nie było żadnego komunikatu, więc pomyślałem, że to tylko usterka. Pojechałem na krótką przejażdżkę i po powrocie wyłączyłem silnik i zostawiłem go na kilka minut. Następnie uruchomiłem silnik ponownie i ponownie pojawił się komunikat "Krytycznie niski poziom oleju", ale po dodaniu gazu komunikat zniknął. Zatem dziś rano, przy zimnym starcie, nie było żadnego komunikatu i pojechałem do pracy. Kiedy dotarłem do pracy, wyłączyłem i włączyłem silnik i komunikat powrócił.

Czy ktoś jeszcze tego doświadczył, naprawdę mnie to wkurza, ponieważ pojawia się tylko wtedy, gdy silnik jest ciepły, a olej jest na maksimum na bagnecie
To przydarzyło się również mnie, a potem zapaliła się kontrolka silnika. Zabrałem go do warsztatu, powiedzieli mi, że samochód ma problem z DPF i że ma problem z recyrkulacją spalin i że naprawa jest zbyt droga i trzeba go wymienić. Jestem zdruzgotany, wciąż jest na finansowaniu. Proszę o radę
 
Jeśli przez "wymianę" warsztat oferuje kupno XE i sprzedaż innego samochodu, myślę, że próbują. Jeśli jest "zbyt drogi do naprawy", dlaczego warsztat chce go kupić? Podejrzewam, że zamierzają go naprawić (bez zbytnich kosztów), a następnie sprzedać z zyskiem.
Zasięgnąłbym drugiej opinii w innym warsztacie. Jeśli możesz znaleźć taki, najlepiej zabrać go do niezależnego specjalisty Jaguara (nie do dealera JLR).
 
  • Like
Reactions: MeowMix
Save
Zgadzam się z Chrisem w tej kwestii. To podstęp, a warsztat próbuje to wykorzystać. Inni członkowie doświadczyli podobnych problemów z dieslami XE, ale nie przypominam sobie, żeby były "zbyt drogie w naprawie". Jeśli mogę dodać, to benzyna jest bardziej odpowiednia niż nowoczesny diesel w przypadku krótkich podróży ze względu na problemy z DPF.
 
owns 2020 Jaguar XE S
  • Like
Reactions: MeowMix
Save
To mi się przydarzyło, a potem zapaliła się kontrolka silnika. Zabrałem go do warsztatu, powiedzieli mi, że samochód ma problem z DPF i problem z recyrkulacją spalin i że naprawa jest zbyt droga i żeby go oddać. Jestem zdruzgotany, wciąż jest na finansowaniu.
Jakakolwiek rada proszę
Zgadzam się z Chrisem. Zakładając, że Twój samochód to wczesny XE, oznacza to, że jest z 2015 roku, więc nie jest tak stary! Nawet w przeciętnym stanie wciąż ma jakąś wartość. Kto przy zdrowych zmysłach powiedziałby Ci, że naprawa jest zbyt droga, a następnie zaproponowałby przyjęcie go w rozliczeniu? Pomijając oszusta. Czy możesz podać jakieś szczegóły dotyczące Twojego samochodu? Jeśli możesz zabrać swój samochód do porządnego warsztatu, będą mogli podłączyć narzędzie diagnostyczne i podać Ci kody błędów. Kiedy już będziesz miał te kody, możesz wrócić tutaj i przeszukać lub ponownie zapytać na forum!
 
Zgadzam się z Chrisem. Zakładając, że Twój samochód to wczesny XE, oznacza to, że jest z 2015 roku, więc nie tak stary! Nawet w przeciętnym stanie wciąż ma jakąś wartość. Kto przy zdrowych zmysłach powiedziałby Ci, że naprawa jest zbyt droga, a następnie zaoferowałby wzięcie go w rozliczeniu? Pomijając oszusta. Czy możesz podać jakieś szczegóły dotyczące Twojego samochodu? Jeśli możesz zabrać swój samochód do porządnego warsztatu, będą mogli podłączyć narzędzie diagnostyczne i podać Ci kody błędów. Gdy już będziesz miał te kody, możesz wrócić tutaj i przeszukać lub ponownie zapytać na forum!
Dziękuję za odpowiedź, doceniam to
 
Odpowiedziałem na innym poście i wydaje się, że wszyscy myślimy tak samo. Trzymaj się z daleka od tego warsztatu, ponieważ wygląda na to, że próbują. Zastanawiam się tylko, czy problemem jest kolejna kwestia z akumulatorem, gdzie niski poziom naładowania akumulatora lub uszkodzony akumulator uruchomi wszystkie rodzaje ostrzeżeń. Jeszcze raz, jeśli jesteś w pobliżu skrzyżowania M6/M62, chętnie pożyczę moją ładowarkę, aby sprawdzić, czy to pomoże.
 
Jestem gotów przyjść do Ciebie z wspomnianą ładowarką i wszystko skonfigurować. Ładowanie trwa zwykle około 2-3 godzin. Ta oferta dotyczy osób z bliskiej okolicy.
 
Dziękuję za odpowiedź, doceniam to
Dziękuję za odpowiedź, doceniam to
Jestem gotów przyjechać do Ciebie z wspomnianą ładowarką i wszystko skonfigurować. Ładowanie trwa zwykle około 2-3 godzin. Oferta ta dotyczy osób z Twojej okolicy.
dziękuję, ale bateria jest w porządku, nadal działa dobrze, po prostu powiedzieli, że jazda jest niebezpieczna, ponieważ może się zapalić i naprawa jest zbyt droga, ale doceniam Twoją ofertę pomocy 😀
 
dziękuję, ale bateria jest w porządku, nadal działa dobrze, po prostu powiedzieli, że jazda jest niebezpieczna, ponieważ może się zapalić i naprawa jest zbyt droga, ale doceniam Państwa ofertę pomocy 😀
Proszę pamiętać, że 80% naładowania akumulatora nadal pozwoli na uruchomienie, ale dalszy spadek może czasami uruchomić światła ostrzegawcze. Czy samochód poza tym działa dobrze? Brak dymu w dowolnym miejscu? Brak nierównej jazdy silnika? Nie widzę, jak może się zapalić. Zawór EGR można wyczyścić lub wymienić, a filtr DPF również można wyczyścić. Dwa domy ode mnie mieszka facet, który chodzi do warsztatów, aby chemicznie czyścić DPF. Jeśli masz w pobliżu autoryzowanego dealera Jaguara, zabierz go tam. Jeśli jesteś w RAC, AA itp., zadzwoń do nich, a oni to sprawdzą. Następnie poproś ich, aby zabrali go do dealera, aby to sprawdził, jeśli nie mogą tego naprawić. Kolejną kwestią wartą rozważenia jest to, ile Adblue znajduje się w zbiorniku Adblue? To może wymagać napełnienia. Zleć to dealerowi, o ile nie znasz się na samochodach. To jednak będzie kosztować. Coś mi mówi, że to dość proste rozwiązanie, ale niekoniecznie tanie. Moja oferta jest bezpłatna, jeśli nie jesteś zbyt daleko. Pomoc drogowa może to poprawnie sprawdzić, ponieważ akumulatory nie są już takie jak dawniej. Samochody są obecnie generalnie niezawodne, ale nie nadają się do majstrowania w domu.
 
Też to zauważyłem i na początku trochę mnie to zmyliło. Nie żeby to było trudne w dzisiejszych czasach.
 
Nie marnuję czasu na ludzi, którzy ignorują moją prośbę z postu nr 37.
Wątek wyczyszczony i zablokowany.
 
Save
21 - 39 of 39 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.